Makeup wanties
Publicerat den

 
makeup wanties
1. Mac stipling face brush
2. Mac 217 blending brush
3. Real techniques blush brush
4. Real techniques face brush
5. Nivea lip butter
6. Mac pro longwear concealer 
7. Revlon Lip butter
8. Urban Decay De slick makeup setting spray
 
Åhh vad jag vill ha alla dessa produkter på bilden, har hört så mycket bra om de, speciellt vill jag ha real techniques borstarna. Men dock så är alla produkter ganska dyra förutom Nivea lip butter, så måste spara ihop pengar först innan jag kan köpa de. Kommer också önska mig några produkter i födelsedagsprensent för kommer inte ha råd att köpa alla. Förresten! Har letat ÖVERALLT efter niveas nya lip butter men det verkar inte finnas någonstans i Stockholm!? Kommentera gärna om ni vet vart man kan köpa det. Puss ♥
 
 



 Anonym

Hm :)



URL:


 Emelie

Ica,HM, Eko hallen:) Men du vill ha Urban Decay setting spray men det finns en super bra på ELF som kostar ca. 16 kr (svenska)



URL:


 Anonym

Jag köpte mitt på H&M i Vällingby



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?