Mina basprodukter
Publicerat den

 
1. Maybelline New york dream fresh bb 
2. Maybelline New york fit me concealer
3. Garnier roll-on anti-dark circles concealer
4. Maybelline New york fit me powder
 
Det här är mina basprodukter som jag just nu använder till vardags. Alltid när jag sminkar mig på morgonen återfuktar jag min hud med en ansiktskräm från Aco och en ögonkräm från Loreal Paris och sedan applicerar jag min bb cream från Maybelline. Sedan täcker jag det jag behöver täcka med min Garnier roll-on concealer och med min Maybelline concealer. Och sist så sätter jag allting med mitt puder från Maybelline. 

Den här basrutinen funkar jättebra för mig och täcker så mycket som jag vill. Dock är min bb cream lite för ljus för jag är fortfarande lite brun från i somras. Men det jämnar jag ut med mitt bronzer. Som sagt funkar det här jättebra för mig, om ni vill ha en video när jag visar hur jag gör min bas, så kommentera här nere! Pussar ♥



 Anonym

Ja! Snälla gör en video! :)



URL:


 Anonym

Snälla gör en sån video!💗



URL:


 Anonym

Ja gör det :-)



URL:


 Anonym

Gör en sån video!! Du är så himla vacker <3



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?