London
Publicerat den

 
Tror inte jag nämnt det här tidigare men den 9:onde Novemeber åker jag till London med min pappa, låssatsmamma och storebror. Har aldrig varit i London förut så det ska bli såå himla kul!! :) Min syster har precis flyttat dit med sina två bästisar så vi ska hälsa på henne och lite så. SJÄLVKLART ska vi shoppa också. Är sjukt taggad!! Ni som har varit i London får gärna kommentera vilka butiker ni tycker säljer bäst smink, gärna med märken som Benefit, The balm och Nars! Puss finisar. ♥
 



 Ebba

Jag var i London i sommars sjukt kul finns otroligt många skönhets butiker men en som jag älskar är MAC💝



URL:


 Natalie

Du måste gå in på ulta



URL:


 Anonym

Asså just sminkaffärer vet jag ej men kan skriva andra :D min pappa bor i London!
Victoria's secret
Boots
Topshop
Primark
Abercombie & fitch
Hollister
Gilly Hicks
Och fler :)



URL:


 Tyra

Asså det finns ju stora gallerior där du kan hitta typ allting, alla märken och klädesplagg, smink osv. Fanns väldigt mycket på Oxford Street om jag inte minns fel, hoppas att det hjälpte! ❤



URL:


 Amanda

Ulta finns dock inte i uk, Men typ Juicy, GH, Harrods har massor av märken, VS, Forever 21, Abercrombie, boots, Bershka :)♥ hoppas du har det bra!



URL:


 Love

köp babylips. så sjuukt bra, kram.



URL:


 Amanda

Hej fina du! Jag har en fråga om du har något bra tips på hur man kan fixa en snygg design på sin blogg på blogg.se? Jag gillar verkligen din design på din blogg här och därför undrar jag om du kan ha något bra tips hur man kan fixa en snygg design.

Kommentera gärna tillbaka om du har något bra tips. Kram!



URL: http://aamandaaaz.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?